ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Szolgáltató adatai:
Cégnév: ECR-TRADE Pénztárgép Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
Szolgáltató székhelye, telephelye: 1133 Budapest, Dráva u. 5/a.
Cégjegyzékszám: 01-10-140110
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Adószám: 26598712-2-41
E-mail: info@ecr-penztargep.hu
További részletek: Impresszum
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 8-16 óra között történik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, az üzemeltető saját logisztikájával illetve MPL (Magyar Posta) közreműködésével történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Kiszállítási idő: 8-18 óráig.
Szállítási díj: bruttó 1.945 Ft, mely tartalmazza az értékbiztosítást és utánvét esetén a pénzkezelés költségét is.
Küldeményeinket a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. kézbesíti.
GLS: címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el
Telefon: +36 29 88 67 00
Mobil: +36 20 890 0660
MPL (Magyar Posta szállítás, átutalásos küldemények 50.000,- Ft/csomag értékig biztosítva)
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerviz
Ön a pénztárgép átadásával vagy javításra megküldésével tudomásul veszi, hogy amennyiben nem kéri a pénztárgépe javítását, az ECR-TRADE Pénztárgép Zrt. 7.087 Ft + ÁFA/pénztárgép Bevizsgálási díjat, valamint visszaküldés esetén szállítási díjat számol fel.
Amennyiben a megjavított/bevizsgált pénztárgépet az üzemeltető a készre jelentéstől számított 14 naptári napon belül nem veszi át az ECR-TRADE Pénztárgép Zrt. szervizében, úgy határidő kijelölésével, tértivevényes levélben az ECR-TRADE Pénztárgép Zrt. felszólítja a pénztárgép üzemeltetőjét a pénztárgép elszállítására. Amennyiben az üzemeltető ezt a megjelölt határidőn belül nem teljesíti, a pénztárgépet nem szállítja el, úgy tudomásul veszi, hogy a Ptk. vonatkozó szabályai értelmében ezzel lemond a tulajdonjogáról, így az ECR-TRADE Pénztárgép Zrt. jogosult a pénztárgépet értékesíteni a tárolási díj és javítási díj kiegyenlítése céljából.
Cserepénztárgép:
Felhívjuk a figyelmét, hogy a cseregépet átvevő ügyfélnek/szerviznek 12.100 Ft + ÁFA/hét összegű bérleti díjat számlázunk, minden megkezdett hét után az alábbi esetekben:
1. Amennyiben a kiadott cseregép nem kerül vissza szervizünkbe, a megjavított pénztárgép kiadásától számított 5 munkanapon belül.
2. Amennyiben a meghibásodott pénztárgépre megküldött javítási árajánlatra nem érkezik 5 munkanapon belül visszajelzés a javítás megrendelésére, vagy annak elutasítására vonatkozóan.
3. Javítás elutasítása esetén, ha a kiadott cseregép nem kerül vissza szervizünkbe 5 munkanapon belül.
4. Javítás megrendelése esetén, ha a javítás elkészültének jelzésétől számított 5 munkanapon belül nem teljesül az 1. pont.
A cseregép az ECR-TRADE Pénztárgép Zrt. tulajdona, így annak használata során ügyeljenek arra, hogy a cserepénztárgép ne sérüljön, ne rongálódjon (pl. filctollas jelöléssel, matricázással – kivéve Éves felülvizsgálati matrica, stb.). Az átadott tartozékokat (adapter, papírcséve tartót, elválasztót, stb.) szintén vissza kell szolgáltatni a pénztárgéppel.
Visszaküldéskor/visszaszállításkor ügyeljenek a megfelelő csomagolásra, hogy a pénztárgép ne sérüljön szállításkor!
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az alábbi elérhetőségek (ECR-TRADE Pénztárgép Zrt.) valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mail-ben, vagy telefaxon kerülhet sor.
E-mail: info@ecr-penztargep.hu
Fax: +36 1 350 4006
Az ecr-penztargep.hu weboldal és webáruház felelős üzemeltetője:
ECR-TRADE Pénztárgép Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
1133 Budapest, Dráva u. 5/a.
Telefon, telefax: +36 (1) 350 4006, +36 (1) 239 0534
E-mail: info@ecr-penztargep.hu
Adószám: 26598712-2-41
Bankszámlaszám: Unicredit Bank 10900042-00000005-03190112
Cégjegyzékszám: 01-10-140110
Céget Bejegyző Bíróság Neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-111101/2016.
Hatósági engedély: XIII/2034-2/1997/B
Budapest Főváros XIII. kerületi Polgármesteri Hivatal
1139 Budapest, Béke tér 1.
Kamara: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Tárhely szolgáltató: 3 in 1 Hosting Bt.
2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/a.
Telefon: +36 1 200 0040
Telefax: +36 24 886 491
E-mail: admin(kukac)megacp.com